• فارسی
  • English

پروژه ها

کاربردهای سیستم‌های پرسش‌وپاسخ

کاربردهای سیستم‌های پرسش‌وپاسخ

کاربردهای سیستم‌های پرسش‌وپاسخ دستیارهای مجازی (Virtual Assistants): این سیستم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند سوالات خود را از طریق گفتار مطرح کنند و به سرعت پاسخ‌های مناسب دریافت کنند. پشتیبانی از مشتری (Customer Support): این سیستم‌ها به صورت 24/7 فعال هستند و به سوالات متداول مشتریان ...

سیستم‌های پرسش‌وپاسخ

سیستم‌های پرسش‌وپاسخ

Question/Answering System سیستم‌های پرسش‌وپاسخ (Question Answering Systems) نوعی از فناوری‌های هوش مصنوعی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا سوالات خود را به زبان طبیعی (انگلیسی و حتی فارسی) به صورت نوشتاری یا گفتاری مطرح کرده و به‌طور خودکار پاسخ‌هایی دقیق و مرتبط ...

هوش تجاری

هوش تجاری

هوش تجاری (BI): کلید تصمیم‌گیری‌های استراتژیک در کسب‌وکار هوش تجاری (Business Intelligence یا BI) مجموعه‌ای از فرآیندها، فناوری‌ها و ابزارهایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا داده‌ها را جمع‌آوری، تحلیل و به اطلاعات کاربردی تبدیل کنند. هدف از BI این است که تصمیم‌گیری‌های بهتر ...

NLP

NLP

NLP : پردازش زبان طبیعی شاخه‌ای از هوش مصنوعی است که به تحلیل و درک زبان انسانی توسط کامپیوترها می‌پردازد. هدف اصلی NLP این است که ماشین‌ها بتوانند به طور هوشمندانه‌ای متون و گفتار انسانی را تحلیل، تفسیر و به طور موثری با انسان‌ها ...